Aktuality

17. 7. 2022 Dříteňské pouťové slavnosti zveme všechny pečující osoby i další zájemce k návštěvě našeho infostánku, kde bude od 11:00 probíhat workshop na téma využívání aktivizačních technik, které si sami vyzkoušíte a pro pečující bude k dispozici informační a edukační materiál. Těšíme se na Vás!

06/2022: Děkujeme obci Bechyně za finanční podporu našich služeb.

Nadace ČEZ finančně podpořila speciální vzdělávání našich asistentek, více o projektu viz Projekty- 2022 Nadace ČEZ.

Vážení spoluobčané, trápí vás problémy s péčí o svého příbuzného, obáváte se vzít si domů blízkého z nemocnice, řešíte, zda pečovat doma nebo ho umístit třeba do domova důchodců? Nevíte si rady, zda všechno zvládnete, co péče obnáší?

APP Slunečnice bude v průběhu roku 2022 pořádat setkání pro pečující osoby, budoucí pečující i zájemce z široké veřejnosti.

Aktuální termíny setkání budou postupně zveřejňovány v sekci kalendář akcí a také na našich FB stránkách.

Dále je již pro pečující k dispozici terénní poradna, kdy přijedeme přímo do domácnosti, kde se aktuálně pečuje či pečovat bude. Můžeme poradit v oblasti sociálních dávek, příspěvku na péči, podívat se na možnosti využívání kompenzačních pomůcek, úpravy prostředí apod. Pro objednání  do poradny volejte na č. 737 190 891 Věra Jakimová. Všechny služby jsou poskytovány zdarma díky finanční podpoře Jihočeského kraje a pro občany Vodňan díky grantu města Vodňany.

Naše organizace je členem Asociace, která je členem EDE (Evropská asociace poskytovatelů dlouhodobé péče), FEANTSA (Evropská federace národních organizací pracujících s bezdomovci), European Social Network – ESN (Evropská sociální síť)a The European Association of Homes and Services for the Ageing – EAHSA (evropská integrální platforma poskytovatelů bydlení, služeb a péče o stárnoucí sektor).

Členstvím se nám otevírají např. další možnosti vzdělávání, účast na konferencích, participace v národních i mezinárodních projektech, právo připomínkovat všechny zákony, vyhlášky a jiné předpisy týkající se přímo či nepřímo sociálních služeb.

OD 24. 4. SLUŽBY OBNOVENY DLE PLÁNU

4. 4. 2022 UPOZORNĚNÍ NA ZMĚNY VE SLUŽBÁCH

Opět jsme se dostaly do krizové situace, kdy nám onemocnělo 6 asistentek. Byli jsme nuceni služby u našich klientů, u kterých je rodina, přerušit, a zajistit v omezeném režimu ty klienty, kteří jsou na naší službě bezvýhradně závislí. O to víc nás to mrzí, protože jsme si mysleli, že Covid ustupuje, že už bude dobře. Ale zase se rozpoutal boj s chřipkou a dalšími virózami. Předpokládáme zatím, že by se situace mohla zlepšit během 14 dnů. Poradna pro klienty, zájemce i pečující funguje dál.

POTRAVINOVÁ BANKA

čerpání potravinové a materiální pomoci prostřednictvím Potravinové banky Jihočeského kraje, více na adrese:https://www.pbjk.cz/…nas (dále jen „PbJk“) pro občany, kteří jsou v těžké sociální situaci. Nejčastěji se jedná o seniory, matky samoživitelky, osoby s duševním či tělesným postižením či osoby bez přístřeší.

7. 12. 2021 UPOZORNĚNÍ NA ZMĚNY A ZRUŠENÍ SLUŽEB

Je nám velice líto, ale z důvodu aktuální covidové situace máme nyní neustále vytrasované asistentky v karanténě. Tato situace se děje ze dne na den, máme naplánované služby a večer se ozve asistentka, že musí do karantény. Nejsme bohužel schopni reagovat pružně na tyto situace a personálně doplňovat vypadlé zaměstnance. Budeme muset v případě výpadku většího počtu asistentek rušit a měnit služby. Každý klient bude kontaktován klíčovým pracovníkem a bude individuálně řešena jeho situace. Děkujeme za pochopení.

Prosíme všechny klienty a jejich rodiny, aby dodržovaly všechna hygienická opatření, pokud se cítíte nemocně, oznamte to prosím svému klíčovému pracovníkovi.

Aktuální informace o platných nařízeních, omezení apod. na

covid.gov.cz

koronavirus.mzcr.cz

Upozorňujeme klienty z Bechyňska a především pečující osoby, že terénní poradna pro pečující je stále v provozu. Nejezdíme pouze k osobám nemocným či v karenténě. Pokud potřebujete poradit, upravit péči, či si zařídit osobní záležitosti a v péči zastoupit, neváhejte nás kontaktovat. V rámci projektu EU je samozřejmě vše zdarma.

Všem našim stávajícím klientům a především osamělým klientům nabízíme telefonickou podporu. Pokud se cítíte osamělí, zažíváte obavy a strach, neváhejte nám zavolat, pokusíme se Vám pomoci.